![]() |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ε κλο ειναι τρωγεται..
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Εμένα ως τώρα με χαλάει που η παράθεση άλλου μηνύματος είναι σε άσπρο φόντο πλέον. Αλλά που θα πάει,θα το συνηθίσω...
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
αχ ναι! ούτε εμένα μου αρέσει η παράθεση... πριν ήταν πιο ωραία!!!
επίσης.... στο νέο στυλ... είδα λίγο χρωματάκι παραπάνω.... :clap: αντε μπράβο!!! σιγά σιγά γινόμαστε άνθρωποι! αλλά γιατί τόσο λίγο? :( α! επίσης προτείνω... πιο στρογγυλοποιημένα παράθυρα μηνυμάτων και πιο 3D... και λίγη σκιά από πίσω.... και ο καθένας να έχει το χρώμα που θέλει και στο μήνυμά του....φόντο πως το λένε! πχ εγώ θέλω μαύρο και να γράφω με άσπρα γράμματα... και΄πίσω από την φοτο μου μαύρο.... πχ έδωσα! και η παράθεση να μπαίνει με το χρώμα του προηγούενου που είχε επιλέξει εκείνος! επίσης κάντε στην 1η σελίδα ή κάπου αλλού ένα ζωντανό chat... (επίσης να έχει χρώμα)! |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Nα υποθεσω το οτι το φορουμ σερνεται ειναι κατι προσωρινο;;;
Επισης που πηγαν οι μοναδες κ τι ειναι οι συνταγες;;; |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Είναι προσωρινό πρόβλημα του server... :)
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ναι ρε,που πήγαν οι μονάδες??
Και παρεπιπτόντως ψηφίζω παλιό στυλ άκοπα!! |
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:50. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin