WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

prokroustis 21-09-2007 23:33

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ε κλο ειναι τρωγεται..

aitherovamon 22-09-2007 00:12

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Astrolabos 22-09-2007 00:44

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 30749)
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Εσένα να μου το θυμηθείς. Κάποια μέρα θα σε κάψω ζωντανό(66)

mousaka+10 22-09-2007 00:46

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 30754)
Εσένα να μου το θυμηθείς. Κάποια μέρα θα σε κάψω ζωντανό(66)

Να βοηθησω;;;:P

gatoni 22-09-2007 03:23

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Εμένα ως τώρα με χαλάει που η παράθεση άλλου μηνύματος είναι σε άσπρο φόντο πλέον. Αλλά που θα πάει,θα το συνηθίσω...

MaDa 22-09-2007 09:04

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
αχ ναι! ούτε εμένα μου αρέσει η παράθεση... πριν ήταν πιο ωραία!!!

επίσης.... στο νέο στυλ... είδα λίγο χρωματάκι παραπάνω.... :clap:
αντε μπράβο!!! σιγά σιγά γινόμαστε άνθρωποι! αλλά γιατί τόσο λίγο? :(


α! επίσης προτείνω... πιο στρογγυλοποιημένα παράθυρα μηνυμάτων και πιο 3D... και λίγη σκιά από πίσω....
και ο καθένας να έχει το χρώμα που θέλει και στο μήνυμά του....φόντο πως το λένε! πχ εγώ θέλω μαύρο και να γράφω με άσπρα γράμματα... και΄πίσω από την φοτο μου μαύρο.... πχ έδωσα!
και η παράθεση να μπαίνει με το χρώμα του προηγούενου που είχε επιλέξει εκείνος!


επίσης κάντε στην 1η σελίδα ή κάπου αλλού ένα ζωντανό chat... (επίσης να έχει χρώμα)!

Panagioths 22-09-2007 10:40

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 30749)
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Μήπως στην μια περίπτωση βλέπεις τα νέα μηνύματα του φόρουμ δηλαδή τις νέες δημοσιεύσεις που έγιναν από την τελευταία φορά που μπήκες μέσα και στην άλλη περίπτωση βλέπεις τα προσωπικά σου μηνύματα;

mousaka+10 22-09-2007 22:14

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Nα υποθεσω το οτι το φορουμ σερνεται ειναι κατι προσωρινο;;;


Επισης που πηγαν οι μοναδες κ τι ειναι οι συνταγες;;;

Panagioths 22-09-2007 22:16

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Είναι προσωρινό πρόβλημα του server... :)

gatoni 22-09-2007 22:21

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ναι ρε,που πήγαν οι μονάδες??

Και παρεπιπτόντως ψηφίζω παλιό στυλ άκοπα!!


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:50.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0