WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

MaDa 04-05-2007 21:33

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Θ Ε Λ Ω Χ Ρ Ω Μ Α

:rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Astrolabos 04-05-2007 21:34

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Θέλε;p

Slipknot 04-05-2007 22:14

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Καλο το νεο θεμα, αλλα εγω θα προτιμουσα:

Διαφορετικα συμβολα. Εννοω αυτα τα στρογγυλα που βρισκονται αριστερα απο τις λεξεις ειδησεις, ιστορια κ.λ.π. και αυτα τα συμβολα (που ειναι σαν μικρες σελιδες) που βρισκονται αριστερα απ'τα θεματα "Τελος στην πωληση καπνου σε ανηλικους", "3 Μαιου" κ.λ.π.

Και χρωμα. Δεν λεω να κανετε το φορουμ μπουρ***ο, αλλα ακομα και με καταλληλο συνδυασμο "σεμνων" χρωματων οπως μπλε (ανοιχτο ή σκουρο), μαυρο, γκρι και ασημι το φορουμ ισως να φανει ακομα καλυτερο.

TALOS 04-05-2007 23:09

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο MaDa (Μήνυμα 7556)
Θ Ε Λ Ω Χ Ρ Ω Μ Α

:rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:



Σκαστε ρε με το χρωμα. Μια χαρα ειναι το γαλαζιο. Ξεκουραζει το ματι. Τι να το κανουμε ρε Μαρια? Ροζ μπαλονακια αρκουδακια και καρδουλες? Εδω μεσα ειμαστε σοβαροι. Αμα θελετε χρωμα βαψτε την οθονη με carioca. Ασχετοι. Αφορουμοι.

anthropas 05-05-2007 00:39

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ρε τι ειναι το φορουμ πανηγυρι να το κανουμε πολυχρωμο.??;p
Αστρο σου χω τη λυση.Φτιαξε τρια-τεσσερα διαφορετικα θεματα και ο καθενας θα επιλεγει αυτο που του αρεσει απο τον υπολογιστη του

Astrolabos 05-05-2007 01:06

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Από κάτω αριστερά, μπορείτε να επιλέγετε το στύλ της επιλογής σας. Το καινούργιο είναι το mns7 liquid. Μπορείτε να το βάλετε να το δείτε καλύτερα, αλλά ακόμα είναι σε beta κατάσταση.

Astrolabos 05-05-2007 01:53

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
?^o)

Panagioths 05-05-2007 10:03

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τι να πω και εγώ που μου το ορίσανε ως προεπιλογή με το ζόόόόόριιιι!

Astrolabos 05-05-2007 10:40

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
σους:P

Cantona13 05-05-2007 12:46

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 7546)
Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.

Σιγα μη σε φοβηθω!:P :armed: Και γιατι ψαρια;Κροκοδειλο δεν εχεις;:P


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:50.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0