![]() |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Οι εικονιτσες μου? :(
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Μ'αρεσει το σκιν. Δεν μου αρεσουν οι διαφημισεις στο πλαι. Βάλτες απο πανω αν γινεται, ωστε να απλωσει το σκιν....
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ωραιο αλλα βαλτε τις διαφημισεις δεξια αν γινεται παρακαλω
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
και απο πανω οπως λεει ο νικος καλες ειναι
παντως αριστερα με καμια δυναμη |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
διαφημίσεις κ μενού να μετακομιστούν δεξιά παρακαλώ :D
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Moνο σ μενα θυμιζει φεισμπουκ;;
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Να σ δωσω το δικο μ...ειναι καινουριο...ουτε ενα μηνα δν εχει...το δινω πακετο με το χαι5 που παει για διαγραφη.
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:31. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin