![]() |
Νέο (;) στύλ στο World
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας :armed: http://i170.photobucket.com/albums/u.../forum_new.jpg |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι...!!!! ):rtfm:
Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα. Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι? Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?:( |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Τα σπάς και τα ξαναρίχνεις; Δε κατάλαβα τι εννοείς με το "φάτσα κάρτα"
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ταπεινη παράκληση μέλους (αν γίνεται φυσικά ) η θεματολογία του φόρουμ να είναι στο ανοιγμα του σαίτ , στη θέση των άρθρων.
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Χμ, ο σύνδεσμος forum προφανώς δε σε καλύπτεί; Ούτε οι πρόσφατες απαντήσεις που υπάρχουν στη κεντρική; Καλύτερα να το συνεχίσουμε εδώ http://www.world.gr/%CE%A3%CF%87%CE%...5-site-82.html
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:56. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin