WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

Astrolabos 04-05-2007 19:11

Νέο (;) στύλ στο World
 
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας :armed:

http://i170.photobucket.com/albums/u.../forum_new.jpg

Gero-Dhmos 04-05-2007 19:28

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...

Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p

Cantona13 04-05-2007 19:32

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P

aitherovamon 04-05-2007 19:36

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P

βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

Cantona13 04-05-2007 19:41

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 7544)
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

σε κανα φουξια ας πουμε; :ghey: :P

Astrolabos 04-05-2007 20:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Jose Mourinho (Μήνυμα 7543)
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P

Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Gero-Dhmos (Μήνυμα 7542)
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p

Ε, αν ήταν έτσι δε θα σας ρώταγα;
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 7544)
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

Σιμπιζάκι. Θέλεις; ;p

paullina 04-05-2007 20:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι...!!!! ):rtfm:



Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα.
Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι?
Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?:(

Astrolabos 04-05-2007 20:49

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τα σπάς και τα ξαναρίχνεις; Δε κατάλαβα τι εννοείς με το "φάτσα κάρτα"

paullina 04-05-2007 21:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ταπεινη παράκληση μέλους (αν γίνεται φυσικά ) η θεματολογία του φόρουμ να είναι στο ανοιγμα του σαίτ , στη θέση των άρθρων.

Astrolabos 04-05-2007 21:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Χμ, ο σύνδεσμος forum προφανώς δε σε καλύπτεί; Ούτε οι πρόσφατες απαντήσεις που υπάρχουν στη κεντρική; Καλύτερα να το συνεχίσουμε εδώ http://www.world.gr/%CE%A3%CF%87%CE%...5-site-82.html


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:56.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0