WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

Astrolabos 04-05-2007 19:11

Νέο (;) στύλ στο World
 
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας :armed:

http://i170.photobucket.com/albums/u.../forum_new.jpg

Gero-Dhmos 04-05-2007 19:28

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...

Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p

Cantona13 04-05-2007 19:32

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P

aitherovamon 04-05-2007 19:36

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P

βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

Cantona13 04-05-2007 19:41

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 7544)
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

σε κανα φουξια ας πουμε; :ghey: :P

Astrolabos 04-05-2007 20:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Jose Mourinho (Μήνυμα 7543)
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P

Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Gero-Dhmos (Μήνυμα 7542)
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p

Ε, αν ήταν έτσι δε θα σας ρώταγα;
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 7544)
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P

Σιμπιζάκι. Θέλεις; ;p

paullina 04-05-2007 20:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι...!!!! ):rtfm:



Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα.
Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι?
Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?:(

Astrolabos 04-05-2007 20:49

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τα σπάς και τα ξαναρίχνεις; Δε κατάλαβα τι εννοείς με το "φάτσα κάρτα"

paullina 04-05-2007 21:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ταπεινη παράκληση μέλους (αν γίνεται φυσικά ) η θεματολογία του φόρουμ να είναι στο ανοιγμα του σαίτ , στη θέση των άρθρων.

Astrolabos 04-05-2007 21:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Χμ, ο σύνδεσμος forum προφανώς δε σε καλύπτεί; Ούτε οι πρόσφατες απαντήσεις που υπάρχουν στη κεντρική; Καλύτερα να το συνεχίσουμε εδώ http://www.world.gr/%CE%A3%CF%87%CE%...5-site-82.html

MaDa 04-05-2007 21:33

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Θ Ε Λ Ω Χ Ρ Ω Μ Α

:rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Astrolabos 04-05-2007 21:34

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Θέλε;p

Slipknot 04-05-2007 22:14

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Καλο το νεο θεμα, αλλα εγω θα προτιμουσα:

Διαφορετικα συμβολα. Εννοω αυτα τα στρογγυλα που βρισκονται αριστερα απο τις λεξεις ειδησεις, ιστορια κ.λ.π. και αυτα τα συμβολα (που ειναι σαν μικρες σελιδες) που βρισκονται αριστερα απ'τα θεματα "Τελος στην πωληση καπνου σε ανηλικους", "3 Μαιου" κ.λ.π.

Και χρωμα. Δεν λεω να κανετε το φορουμ μπουρ***ο, αλλα ακομα και με καταλληλο συνδυασμο "σεμνων" χρωματων οπως μπλε (ανοιχτο ή σκουρο), μαυρο, γκρι και ασημι το φορουμ ισως να φανει ακομα καλυτερο.

TALOS 04-05-2007 23:09

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο MaDa (Μήνυμα 7556)
Θ Ε Λ Ω Χ Ρ Ω Μ Α

:rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:



Σκαστε ρε με το χρωμα. Μια χαρα ειναι το γαλαζιο. Ξεκουραζει το ματι. Τι να το κανουμε ρε Μαρια? Ροζ μπαλονακια αρκουδακια και καρδουλες? Εδω μεσα ειμαστε σοβαροι. Αμα θελετε χρωμα βαψτε την οθονη με carioca. Ασχετοι. Αφορουμοι.

anthropas 05-05-2007 00:39

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ρε τι ειναι το φορουμ πανηγυρι να το κανουμε πολυχρωμο.??;p
Αστρο σου χω τη λυση.Φτιαξε τρια-τεσσερα διαφορετικα θεματα και ο καθενας θα επιλεγει αυτο που του αρεσει απο τον υπολογιστη του

Astrolabos 05-05-2007 01:06

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Από κάτω αριστερά, μπορείτε να επιλέγετε το στύλ της επιλογής σας. Το καινούργιο είναι το mns7 liquid. Μπορείτε να το βάλετε να το δείτε καλύτερα, αλλά ακόμα είναι σε beta κατάσταση.

Astrolabos 05-05-2007 01:53

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
?^o)

Panagioths 05-05-2007 10:03

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τι να πω και εγώ που μου το ορίσανε ως προεπιλογή με το ζόόόόόριιιι!

Astrolabos 05-05-2007 10:40

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
σους:P

Cantona13 05-05-2007 12:46

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 7546)
Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.

Σιγα μη σε φοβηθω!:P :armed: Και γιατι ψαρια;Κροκοδειλο δεν εχεις;:P

Xavier 30-08-2007 15:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ρε κακόγουστε ένα μήνα έλειψα και (ενα ακόμα θα λείψω λογικά) και έκανες το logo του world σαν τα μούτρα σου?

Astrolabos 30-08-2007 15:20

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Το logo έγινε κατόπιν παραγγελίας:hehe:

Xavier 30-08-2007 15:28

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 26382)
Το logo έγινε κατόπιν παραγγελίας:hehe:

τι παραγγελίας? χωριάτικη-πατάτες-τζατζίκι και λόγκο?

Panagioths 30-08-2007 15:37

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Εννοεί οτι το έδωσε έξω σε εταιρεία catering στην Χασσιά και του το έφτιαξαν :P:P

Xavier 30-08-2007 15:38

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
πολύ ατάλαντος ο μάγειρας στη χασιά ρε παιδάκι μου...

ελπίζω όταν γυρίσω το χρώμα να μην είναι ροζ πάντως...

Insomni@ 31-08-2007 00:50

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ΦΩΝΗ 4: Άντε για να δείς τι καλή που είμαι άλλαξε το style,σου το επιτρέπω...:P

anthropas 31-08-2007 00:56

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ουτε φωνη 0,1 δεν ηταν αυτη

Insomni@ 31-08-2007 01:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Λεπτομέριες...Αν δεν γίνει καλό όμως η φωνή απο 4 θα γίνει 10 ;D

Astrolabos 21-09-2007 23:22

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 7539)
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας :armed:

http://i170.photobucket.com/albums/u.../forum_new.jpg

Ακούω γνώμες


http://i170.photobucket.com/albums/u...os/world-1.png

Insomni@ 21-09-2007 23:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Πολυ ωραίο είναι ρε!!!:clap:

prokroustis 21-09-2007 23:33

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ε κλο ειναι τρωγεται..

aitherovamon 22-09-2007 00:12

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Astrolabos 22-09-2007 00:44

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 30749)
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Εσένα να μου το θυμηθείς. Κάποια μέρα θα σε κάψω ζωντανό(66)

mousaka+10 22-09-2007 00:46

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 30754)
Εσένα να μου το θυμηθείς. Κάποια μέρα θα σε κάψω ζωντανό(66)

Να βοηθησω;;;:P

gatoni 22-09-2007 03:23

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Εμένα ως τώρα με χαλάει που η παράθεση άλλου μηνύματος είναι σε άσπρο φόντο πλέον. Αλλά που θα πάει,θα το συνηθίσω...

MaDa 22-09-2007 09:04

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
αχ ναι! ούτε εμένα μου αρέσει η παράθεση... πριν ήταν πιο ωραία!!!

επίσης.... στο νέο στυλ... είδα λίγο χρωματάκι παραπάνω.... :clap:
αντε μπράβο!!! σιγά σιγά γινόμαστε άνθρωποι! αλλά γιατί τόσο λίγο? :(


α! επίσης προτείνω... πιο στρογγυλοποιημένα παράθυρα μηνυμάτων και πιο 3D... και λίγη σκιά από πίσω....
και ο καθένας να έχει το χρώμα που θέλει και στο μήνυμά του....φόντο πως το λένε! πχ εγώ θέλω μαύρο και να γράφω με άσπρα γράμματα... και΄πίσω από την φοτο μου μαύρο.... πχ έδωσα!
και η παράθεση να μπαίνει με το χρώμα του προηγούενου που είχε επιλέξει εκείνος!


επίσης κάντε στην 1η σελίδα ή κάπου αλλού ένα ζωντανό chat... (επίσης να έχει χρώμα)!

Panagioths 22-09-2007 10:40

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 30749)
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P

Μήπως στην μια περίπτωση βλέπεις τα νέα μηνύματα του φόρουμ δηλαδή τις νέες δημοσιεύσεις που έγιναν από την τελευταία φορά που μπήκες μέσα και στην άλλη περίπτωση βλέπεις τα προσωπικά σου μηνύματα;

mousaka+10 22-09-2007 22:14

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Nα υποθεσω το οτι το φορουμ σερνεται ειναι κατι προσωρινο;;;


Επισης που πηγαν οι μοναδες κ τι ειναι οι συνταγες;;;

Panagioths 22-09-2007 22:16

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Είναι προσωρινό πρόβλημα του server... :)

gatoni 22-09-2007 22:21

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ναι ρε,που πήγαν οι μονάδες??

Και παρεπιπτόντως ψηφίζω παλιό στυλ άκοπα!!


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:52.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0