![]() |
Νέο (;) στύλ στο World
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας :armed: http://i170.photobucket.com/albums/u.../forum_new.jpg |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!!!!!;p |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...:P
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;:P |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι...!!!! ):rtfm:
Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα. Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι? Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?:( |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Τα σπάς και τα ξαναρίχνεις; Δε κατάλαβα τι εννοείς με το "φάτσα κάρτα"
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ταπεινη παράκληση μέλους (αν γίνεται φυσικά ) η θεματολογία του φόρουμ να είναι στο ανοιγμα του σαίτ , στη θέση των άρθρων.
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Χμ, ο σύνδεσμος forum προφανώς δε σε καλύπτεί; Ούτε οι πρόσφατες απαντήσεις που υπάρχουν στη κεντρική; Καλύτερα να το συνεχίσουμε εδώ http://www.world.gr/%CE%A3%CF%87%CE%...5-site-82.html
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Θ Ε Λ Ω Χ Ρ Ω Μ Α
:rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Θέλε;p
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Καλο το νεο θεμα, αλλα εγω θα προτιμουσα:
Διαφορετικα συμβολα. Εννοω αυτα τα στρογγυλα που βρισκονται αριστερα απο τις λεξεις ειδησεις, ιστορια κ.λ.π. και αυτα τα συμβολα (που ειναι σαν μικρες σελιδες) που βρισκονται αριστερα απ'τα θεματα "Τελος στην πωληση καπνου σε ανηλικους", "3 Μαιου" κ.λ.π. Και χρωμα. Δεν λεω να κανετε το φορουμ μπουρ***ο, αλλα ακομα και με καταλληλο συνδυασμο "σεμνων" χρωματων οπως μπλε (ανοιχτο ή σκουρο), μαυρο, γκρι και ασημι το φορουμ ισως να φανει ακομα καλυτερο. |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Σκαστε ρε με το χρωμα. Μια χαρα ειναι το γαλαζιο. Ξεκουραζει το ματι. Τι να το κανουμε ρε Μαρια? Ροζ μπαλονακια αρκουδακια και καρδουλες? Εδω μεσα ειμαστε σοβαροι. Αμα θελετε χρωμα βαψτε την οθονη με carioca. Ασχετοι. Αφορουμοι. |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ρε τι ειναι το φορουμ πανηγυρι να το κανουμε πολυχρωμο.??;p
Αστρο σου χω τη λυση.Φτιαξε τρια-τεσσερα διαφορετικα θεματα και ο καθενας θα επιλεγει αυτο που του αρεσει απο τον υπολογιστη του |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Από κάτω αριστερά, μπορείτε να επιλέγετε το στύλ της επιλογής σας. Το καινούργιο είναι το mns7 liquid. Μπορείτε να το βάλετε να το δείτε καλύτερα, αλλά ακόμα είναι σε beta κατάσταση.
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
?^o)
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Τι να πω και εγώ που μου το ορίσανε ως προεπιλογή με το ζόόόόόριιιι!
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
σους:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ρε κακόγουστε ένα μήνα έλειψα και (ενα ακόμα θα λείψω λογικά) και έκανες το logo του world σαν τα μούτρα σου?
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Το logo έγινε κατόπιν παραγγελίας:hehe:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Εννοεί οτι το έδωσε έξω σε εταιρεία catering στην Χασσιά και του το έφτιαξαν :P:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
πολύ ατάλαντος ο μάγειρας στη χασιά ρε παιδάκι μου...
ελπίζω όταν γυρίσω το χρώμα να μην είναι ροζ πάντως... |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ΦΩΝΗ 4: Άντε για να δείς τι καλή που είμαι άλλαξε το style,σου το επιτρέπω...:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ουτε φωνη 0,1 δεν ηταν αυτη
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Λεπτομέριες...Αν δεν γίνει καλό όμως η φωνή απο 4 θα γίνει 10 ;D
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
http://i170.photobucket.com/albums/u...os/world-1.png |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Πολυ ωραίο είναι ρε!!!:clap:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
ε κλο ειναι τρωγεται..
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Εμενα παλι μου ξυνιζει που στο πανω εχεις 59 προσωπικα μηνυματα και στην καινουργια εκδοση εχεις μονο 21....κατι παιζει εκει..μηπως θα μας σβηστουν τα πμ μας με το καινουργιο;;:P
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Εμένα ως τώρα με χαλάει που η παράθεση άλλου μηνύματος είναι σε άσπρο φόντο πλέον. Αλλά που θα πάει,θα το συνηθίσω...
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
αχ ναι! ούτε εμένα μου αρέσει η παράθεση... πριν ήταν πιο ωραία!!!
επίσης.... στο νέο στυλ... είδα λίγο χρωματάκι παραπάνω.... :clap: αντε μπράβο!!! σιγά σιγά γινόμαστε άνθρωποι! αλλά γιατί τόσο λίγο? :( α! επίσης προτείνω... πιο στρογγυλοποιημένα παράθυρα μηνυμάτων και πιο 3D... και λίγη σκιά από πίσω.... και ο καθένας να έχει το χρώμα που θέλει και στο μήνυμά του....φόντο πως το λένε! πχ εγώ θέλω μαύρο και να γράφω με άσπρα γράμματα... και΄πίσω από την φοτο μου μαύρο.... πχ έδωσα! και η παράθεση να μπαίνει με το χρώμα του προηγούενου που είχε επιλέξει εκείνος! επίσης κάντε στην 1η σελίδα ή κάπου αλλού ένα ζωντανό chat... (επίσης να έχει χρώμα)! |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Nα υποθεσω το οτι το φορουμ σερνεται ειναι κατι προσωρινο;;;
Επισης που πηγαν οι μοναδες κ τι ειναι οι συνταγες;;; |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Είναι προσωρινό πρόβλημα του server... :)
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ναι ρε,που πήγαν οι μονάδες??
Και παρεπιπτόντως ψηφίζω παλιό στυλ άκοπα!! |
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:52. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin