WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

Xavier 29-07-2008 12:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
το κενο ειναι μικροτερο αισθητα, πολύ καλύτερα από πριν.

το backcolor στο πλαισιο διαφημίσεων αλλάζει ?

Astrolabos 29-07-2008 12:32

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Αλλάζει, ναι. Θέλετε να υπάρχει χρωματική διαφορά μεταξύ διαφημίσεων και κειμένου ε;

Xavier 29-07-2008 12:37

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
νομίζω καλό θα ήταν. ένα τόνο πιο σκούρο όχι τπτ το έντονο

Insomni@ 29-07-2008 14:00

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ωραία αλλαγή,λίγο παράξενη στην άρχή αλλά το συνιθίζεις...

Αααα,θέλω στην γρήγορη απάντηση να υπάρχουν εκτός απο emoticons και γραμματοσειρά να φτιάνχω τα γράμματάκια μου..Μην μου δυσκολεύεις την ζωή πσιδί μου...........:amhn:

Και στα νέα μνμ να μην βγαίνει μόνο το δικό μου,που μόλις έκανα..δεν θα απαντήσω στον εαυτό μου... :P

Xavier 29-07-2008 16:30

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
κάτι arcade που είχαμε παλιά τα έχουμε ακόμα?

mousaka+10 29-07-2008 17:45

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο depoina (Μήνυμα 55991)
Το θέμα μας είναι το lay out της σελίδας. Έχει 'μικρύνει' το φόρουμ για να χωρέσουν χίλια δυο επιπλέον στην σελίδα.

:clap::clap:

Που πηγαν τα μεγεθη απο το 4 κ πανω;;Πως θα γραφω τις φετινες 4αρες που θα ριχνουμε;;
Σε κπ φορουμ οι διαφημισεις εμφανιζονται πανω απο το πρωτο ποστ της σελιδας...καλο μ φαινεται.Οι επιλογες να βγουν γτ υπαρχουν κι αλλου.

Astrolabos 29-07-2008 18:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Xavier (Μήνυμα 56025)
κάτι arcade που είχαμε παλιά τα έχουμε ακόμα?

Ναι τα έχουμε, θα προσθέσω link
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 (Μήνυμα 56026)
:clap::clap:

Που πηγαν τα μεγεθη απο το 4 κ πανω;;Πως θα γραφω τις φετινες 4αρες που θα ριχνουμε;;
Σε κπ φορουμ οι διαφημισεις εμφανιζονται πανω απο το πρωτο ποστ της σελιδας...καλο μ φαινεται.Οι επιλογες να βγουν γτ υπαρχουν κι αλλου.

Σε ποιό φόρουμ είναι αυτό;

mousaka+10 29-07-2008 19:10

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
fmgreece.gr


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:51.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0