WORLD.gr
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Connect

WORLD.gr > My World > Σχετικά με το World.gr
Μεγάλες Αλήθειες
Υπάρχει από μια πόλη σε κάθε ήπειρο της Γης που ονομάζεται Ρώμη.

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Σας αρέσει το νέο στύλ;
Ναι 13 92,86%
Όχι 0 0%
Δεν με ενδιαφέρει 1 7,14%
Ψήφισαν: 14. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 22-09-2007, 22:24   #41 (permalink)
Κουγια στα τσακιδια!
 
Το avatar του χρήστη mousaka+10
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 2.415
mousaka+10 is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην mousaka+10
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Kαι εγω παλιο προτιμω.


Οι συνταγες τελικα τι ειναι;;;
__________________



28-5-09
Ο χρήστης mousaka+10 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-09-2007, 22:28   #42 (permalink)
Φυστίκι Αράπικο
 
Το avatar του χρήστη Insomni@
 
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Insomni@ is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Insomni@
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Ρε άτομο,βάλε πίσω τις απαντήσεις....
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
Ο χρήστης Insomni@ δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-09-2007, 22:39   #43 (permalink)
Κουγια στα τσακιδια!
 
Το avatar του χρήστη mousaka+10
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 2.415
mousaka+10 is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην mousaka+10
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Insomni@ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε άτομο,βάλε πίσω τις απαντήσεις....
Δν σε πιανω...
__________________



28-5-09
Ο χρήστης mousaka+10 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-09-2007, 22:44   #44 (permalink)
Φυστίκι Αράπικο
 
Το avatar του χρήστη Insomni@
 
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Insomni@ is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Insomni@
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δν σε πιανω...
Στον αγαπητό Astrolabo απεθύνομαι,να βάλει πίσω ή έστω να πεί που έβαλε τις απαντήσεις(απο το κάθε θέμα)
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
Ο χρήστης Insomni@ δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 00:15   #45 (permalink)
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες;
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 00:22   #46 (permalink)
Κουγια στα τσακιδια!
 
Το avatar του χρήστη mousaka+10
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 2.415
mousaka+10 is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην mousaka+10
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες;
Πως βαζουμε το παλιο στυλ;;;;
__________________



28-5-09
Ο χρήστης mousaka+10 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 00:34   #47 (permalink)
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Τι δε σας αρέσει;
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 00:41   #48 (permalink)
Φυστίκι Αράπικο
 
Το avatar του χρήστη Insomni@
 
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Insomni@ is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Insomni@
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Μας αρέσει και θα το συνηθίσουμε.Κάθε αρχή και δύσκολη όπως λένε
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
Ο χρήστης Insomni@ δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 00:43   #49 (permalink)
Φυστίκι Αράπικο
 
Το avatar του χρήστη Insomni@
 
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Insomni@ is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Insomni@
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες;
Thnx!!!Να σε ρωτήσω...οι μπύρες που σερβίρονται???
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
Ο χρήστης Insomni@ δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-09-2007, 01:13   #50 (permalink)
Κουγια στα τσακιδια!
 
Το avatar του χρήστη mousaka+10
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 2.415
mousaka+10 is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην mousaka+10
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Που πηγαν τα downloads,το στοιχημα και οι αλλες μπαρες που υπηρχαν;;;
__________________



28-5-09
Ο χρήστης mousaka+10 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας

Μετάβαση


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:56.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin
Επικοινωνήστε μαζί μας - WORLD.gr: Your world news and information online - Αρχείο - Αρχή

Valid XHTML 1.0 Transitional


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0