Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 22-09-2007, 22:44   #44 (permalink)
Insomni@
Φυστίκι Αράπικο
 
Το avatar του χρήστη Insomni@
 
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Insomni@ is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Insomni@
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δν σε πιανω...
Στον αγαπητό Astrolabo απεθύνομαι,να βάλει πίσω ή έστω να πεί που έβαλε τις απαντήσεις(απο το κάθε θέμα)
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
Ο χρήστης Insomni@ δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση