Θέμα
:
Νέο (;) στύλ στο World
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
22-09-2007, 22:44
#
44
(
permalink
)
Insomni@
Φυστίκι Αράπικο
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mousaka+10
Δν σε πιανω...
Στον αγαπητό Astrolabo απεθύνομαι,να βάλει πίσω ή έστω να πεί που έβαλε τις απαντήσεις(απο το κάθε θέμα)
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...
ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ
να την σεβόμαστε!!
Insomni@
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Insomni@
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη Insomni@