Θέμα
:
Νέο (;) στύλ στο World
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
23-09-2007, 00:22
#
46
(
permalink
)
mousaka+10
Κουγια στα τσακιδια!
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: Πατρα
Μηνύματα: 2.415
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Astrolabos
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω
Νέα Μηνύματα
στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες;
Πως βαζουμε το παλιο στυλ;;;;
__________________
28-5-09
mousaka+10
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: mousaka+10
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη mousaka+10