WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

mousaka+10 22-09-2007 22:24

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Kαι εγω παλιο προτιμω.


Οι συνταγες τελικα τι ειναι;;;

Insomni@ 22-09-2007 22:28

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ρε άτομο,βάλε πίσω τις απαντήσεις....:armed:

mousaka+10 22-09-2007 22:39

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Insomni@ (Μήνυμα 30875)
Ρε άτομο,βάλε πίσω τις απαντήσεις....:armed:

Δν σε πιανω...

Insomni@ 22-09-2007 22:44

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 (Μήνυμα 30876)
Δν σε πιανω...

Στον αγαπητό Astrolabo απεθύνομαι,να βάλει πίσω ή έστω να πεί που έβαλε τις απαντήσεις(απο το κάθε θέμα)

Astrolabos 23-09-2007 00:15

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες; :P

mousaka+10 23-09-2007 00:22

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 30887)
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες; :P

Πως βαζουμε το παλιο στυλ;;;;:P

Astrolabos 23-09-2007 00:34

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τι δε σας αρέσει;

Insomni@ 23-09-2007 00:41

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Μας αρέσει και θα το συνηθίσουμε.Κάθε αρχή και δύσκολη όπως λένε;D

Insomni@ 23-09-2007 00:43

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 30887)
Οι μονάδες μπήκαν, τα νέα μηνύματα τα βρίσκετε εδω Νέα Μηνύματα στην μπλε μπάρα πάνω πάνω.
Άλλες απορίες; :P

Thnx!!!Να σε ρωτήσω...οι μπύρες που σερβίρονται???:rofl::rofl::rofl:;p

mousaka+10 23-09-2007 01:13

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Που πηγαν τα downloads,το στοιχημα και οι αλλες μπαρες που υπηρχαν;;;

Astrolabos 23-09-2007 01:22

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Έρχονται

Insomni@ 23-09-2007 11:55

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τελικά με τις μπύρες τι θα γίνει???;D:rofl::rofl:

gatoni 23-09-2007 16:02

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ΕΛΑ ΝΤΕ????

Όλο υποσχέσεις είναι... :blabla:







:P

pink 23-09-2007 19:31

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Καλο ειναι, απλα το πορτοκαλι σου βγαζει λιγο το ματι ειναι η αληθεια...
Αλλα ολα θεμα συνηθειας ειναι!!

stavregos 26-09-2007 02:28

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ενδιαφέρον το καινουριο στυλ.Πρεπει βέβαια να το συνηθισουμε πρώτα!!

aitherovamon 26-09-2007 04:07

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο stavregos (Μήνυμα 31224)
Ενδιαφέρον το καινουριο στυλ.Πρεπει βέβαια να το συνηθισουμε πρώτα!!

ε , οταν το συνηθισουμε θα ξαναλλαξει;p
Περα απο την πλακα,,για να γυρισεις στη σελιδα του φορουμ που μπορεις να πατησεις;

Panagioths 26-09-2007 09:15

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon (Μήνυμα 31239)
ε , οταν το συνηθισουμε θα ξαναλλαξει;p
Περα απο την πλακα,,για να γυρισεις στη σελιδα του φορουμ που μπορεις να πατησεις;

Στις επιλογές πάνω που γράφει Συζητήσεις :)

Xavier 26-09-2007 09:25

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
1 Συνημμένο(α)
Συνημμένο Αρχείο 453

Astrolabos 26-09-2007 15:19

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
1 Συνημμένο(α)
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Xavier (Μήνυμα 31245)

kthnxbai

Xavier 26-09-2007 16:05

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
τότε πως με 1024 ανάλυση μου βγάζει οριζόντια μπάρα ρε ατάλαντε?

MaDa 26-09-2007 16:11

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Xavier (Μήνυμα 31298)
τότε πως με 1024 ανάλυση μου βγάζει οριζόντια μπάρα ρε ατάλαντε?


:ghey:

ε οχι και ατάλαντος ο Άστρο:armed:

Astrolabos 27-09-2007 19:06

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Xavier (Μήνυμα 31298)
τότε πως με 1024 ανάλυση μου βγάζει οριζόντια μπάρα ρε ατάλαντε?

Στην έκφραση έκθεση δεν είχες καλούς βαθμούς ε;:P (width fixed)

Xavier 27-09-2007 19:11

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
width fixed ? εγω φταιω ρε που ειδες το δεντρο στη φωτο και οχι το δασος?

Astrolabos 27-09-2007 19:31

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Στη φωτό τη κλάρα είδα όχι το δένδρο:P

Astrolabos 29-07-2008 01:25

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
οε οε οε, νέο θέμα;D

gatoni 29-07-2008 01:37

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Πάμε στοίχημα:

Γεγονός- Θα αλλάξει το θέμα μέσα στα επόμενα 17 nanosecond?

NAI- 1,00000000000000000000001
OXI- oo

























;D

Astrolabos 29-07-2008 01:38

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Kρυάδες:P

Mazda 6 29-07-2008 01:41

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Σαν την ιστοσελίδα της Νέας Δημοκρατίας είναι!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

όχι, εντάξει, πολύ ωραίο περιβάλλον! εμένα μου αρέσει! Λίγο πιο μεγάλα άβαταρ μόνο για να κοτσάρω μεγαλύτερες πόζες...

Astrolabos 29-07-2008 01:44

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Mazda 6 (Μήνυμα 55950)
Σαν την ιστοσελίδα της Νέας Δημοκρατίας είναι!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Union.svg.png

gatoni 29-07-2008 01:45

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
:rofl:

pink 29-07-2008 01:47

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Οι εικονιτσες μου? :(

Mazda 6 29-07-2008 01:48

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 55951)

Ε σαν την περεστρόικα το έκανες τότε!!!:hehe:

Astrolabos 29-07-2008 01:53

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο pink (Μήνυμα 55955)
Οι εικονιτσες μου? :(

Ψήνονται. Έχω ένα προβληματάκι σε ανάλυση σε 17" (ήτοι 1280χ1024). Το δουλεύω.

Neacel 29-07-2008 02:07

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Μ'αρεσει το σκιν. Δεν μου αρεσουν οι διαφημισεις στο πλαι. Βάλτες απο πανω αν γινεται, ωστε να απλωσει το σκιν....

anthropas 29-07-2008 02:07

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
ωραιο αλλα βαλτε τις διαφημισεις δεξια αν γινεται παρακαλω

anthropas 29-07-2008 02:08

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
και απο πανω οπως λεει ο νικος καλες ειναι
παντως αριστερα με καμια δυναμη

greekfansws 29-07-2008 02:12

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
διαφημίσεις κ μενού να μετακομιστούν δεξιά παρακαλώ :D

mousaka+10 29-07-2008 02:21

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Moνο σ μενα θυμιζει φεισμπουκ;;

Neacel 29-07-2008 02:30

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 (Μήνυμα 55969)
Moνο σ μενα θυμιζει φεισμπουκ;;

Eμεις δεν εχουμε Facebook κυριε Μουσακα....;p:rofl:

mousaka+10 29-07-2008 02:37

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Να σ δωσω το δικο μ...ειναι καινουριο...ουτε ενα μηνα δν εχει...το δινω πακετο με το χαι5 που παει για διαγραφη.


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:31.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0