![]() |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
παντως αυτα τα groups τι ακριβως ειναι;;αν ειναι σαν αυτα στο facebook να δημιουργησουμε κανενα με τιτλο "Αστρολαβε Πουλα...":)
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Αριστερά διαφημίσεις με κανονική γραμματοσειρά, μετά αρκετό κενό και δεξιά τα θέματα το φόρουμ με μικρά κιόλας γράμματα. Μιλάμε για τρελή συμπύκνωση στα θέματα του φόρουμ. Το μενού πρέπει να γυρίσει στη θέση του. Ωραίο το σκιν, τεράστιο άκυρο στο λέι άουτ. Όπως είπε και ο Νίσελ, πιστεύω πως πρέπει να μεταφερθούν ξανά ψηλά οι ειδήσεις και το μενού ώστε να απλωθούν κανονικά τα θέματα του φόρουμ.
ΠΟΥΛΑ ΛΕΜΕ |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
νομίζω πως ο λαός έχει δίκιο για τις διαφημίσεις, δεν αρέσουν ούτε σε μένα αριστερά.
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Μάλιστα. Το θέμα είναι ότι αν παρατηρήσετε, στα αριστερά εκτός από τις διαφημίσεις, έχει και το login καθώς και κάποια στοιχεία χρήστη. Δε ξέρω αν μπορεί όλο να φύγει και να πάει δεξιά. Ιδέες;
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Η ίδια η vb ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι της κοινωνικής δικτύωσης εισάγωντας τις ομάδες και το ποιο "κοινωνικά δικτυωμένο" προφίλ χρήστη. Το κριτήριο επιλογής του συγκεκριμένου θέματος δεν έχει να κάνει με τη ομοιότητά του με το facebook, αλλά με την πιο απλοϊκή (minimal) σχεδίαση η οποία πιστεύω ότι είναι πιο ξεκούραστη.
Το θέμα μας μέχρι στιγμής είναι τα μικρά γράμματα στα θέματα και οι διαφημίσεις αριστερά; |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
το πιο ασχημο μου φαίνεται πως είναι το κενό μεταξύ διαφημισεων και posts/threads. επίσης νομίζω ότι το world logo θα επρεπε να ειναι πιο ψηλά από τις επιλογές
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Αυτό το κενό που λέει ο Xavier είναι λίγο αντιαισθητικό. Και τώρα που έχω μεγάλη οθόνη (19''), φαίνεται ακόμη πιο πολύ αυτό το πρόβλημα...
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Τώρα καλύτερα;
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
το κενο ειναι μικροτερο αισθητα, πολύ καλύτερα από πριν.
το backcolor στο πλαισιο διαφημίσεων αλλάζει ? |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Αλλάζει, ναι. Θέλετε να υπάρχει χρωματική διαφορά μεταξύ διαφημίσεων και κειμένου ε;
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
νομίζω καλό θα ήταν. ένα τόνο πιο σκούρο όχι τπτ το έντονο
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Ωραία αλλαγή,λίγο παράξενη στην άρχή αλλά το συνιθίζεις...
Αααα,θέλω στην γρήγορη απάντηση να υπάρχουν εκτός απο emoticons και γραμματοσειρά να φτιάνχω τα γράμματάκια μου..Μην μου δυσκολεύεις την ζωή πσιδί μου...........:amhn: Και στα νέα μνμ να μην βγαίνει μόνο το δικό μου,που μόλις έκανα..δεν θα απαντήσω στον εαυτό μου... :P |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
κάτι arcade που είχαμε παλιά τα έχουμε ακόμα?
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Που πηγαν τα μεγεθη απο το 4 κ πανω;;Πως θα γραφω τις φετινες 4αρες που θα ριχνουμε;; Σε κπ φορουμ οι διαφημισεις εμφανιζονται πανω απο το πρωτο ποστ της σελιδας...καλο μ φαινεται.Οι επιλογες να βγουν γτ υπαρχουν κι αλλου. |
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Παράθεση:
Παράθεση:
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
fmgreece.gr
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:31. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin