WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Νέο (;) στύλ στο World (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-%3B-%CF%83%CF%84%CF%8D%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-world-661.html)

aitherovamon 29-07-2008 03:08

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
παντως αυτα τα groups τι ακριβως ειναι;;αν ειναι σαν αυτα στο facebook να δημιουργησουμε κανενα με τιτλο "Αστρολαβε Πουλα...":)

depoina 29-07-2008 08:35

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Αριστερά διαφημίσεις με κανονική γραμματοσειρά, μετά αρκετό κενό και δεξιά τα θέματα το φόρουμ με μικρά κιόλας γράμματα. Μιλάμε για τρελή συμπύκνωση στα θέματα του φόρουμ. Το μενού πρέπει να γυρίσει στη θέση του. Ωραίο το σκιν, τεράστιο άκυρο στο λέι άουτ. Όπως είπε και ο Νίσελ, πιστεύω πως πρέπει να μεταφερθούν ξανά ψηλά οι ειδήσεις και το μενού ώστε να απλωθούν κανονικά τα θέματα του φόρουμ.

ΠΟΥΛΑ ΛΕΜΕ

Xavier 29-07-2008 09:12

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
νομίζω πως ο λαός έχει δίκιο για τις διαφημίσεις, δεν αρέσουν ούτε σε μένα αριστερά.

Astrolabos 29-07-2008 09:47

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Μάλιστα. Το θέμα είναι ότι αν παρατηρήσετε, στα αριστερά εκτός από τις διαφημίσεις, έχει και το login καθώς και κάποια στοιχεία χρήστη. Δε ξέρω αν μπορεί όλο να φύγει και να πάει δεξιά. Ιδέες;

depoina 29-07-2008 09:51

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 55987)
Μάλιστα. Το θέμα είναι ότι αν παρατηρήσετε, στα αριστερά εκτός από τις διαφημίσεις, έχει και το login καθώς και κάποια στοιχεία χρήστη. Δε ξέρω αν μπορεί όλο να φύγει και να πάει δεξιά. Ιδέες;

Το login να πάει εκεί που ήταν (πάνω δεξιά) και τα στοιχεία χρήστη να τα εξαφανίσεις από την αρχική σελίδα του φόρουμ. ;D Πχ το calendar, τα εισερχόμενα, η λίστα μελών υπάρχουν από δύο φορές.

Astrolabos 29-07-2008 09:55

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Η ίδια η vb ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι της κοινωνικής δικτύωσης εισάγωντας τις ομάδες και το ποιο "κοινωνικά δικτυωμένο" προφίλ χρήστη. Το κριτήριο επιλογής του συγκεκριμένου θέματος δεν έχει να κάνει με τη ομοιότητά του με το facebook, αλλά με την πιο απλοϊκή (minimal) σχεδίαση η οποία πιστεύω ότι είναι πιο ξεκούραστη.
Το θέμα μας μέχρι στιγμής είναι τα μικρά γράμματα στα θέματα και οι διαφημίσεις αριστερά;

Xavier 29-07-2008 09:57

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
το πιο ασχημο μου φαίνεται πως είναι το κενό μεταξύ διαφημισεων και posts/threads. επίσης νομίζω ότι το world logo θα επρεπε να ειναι πιο ψηλά από τις επιλογές
Προφίλ επεξεργασία | Εισερχόμενα | Forums | Λίστα Μελών

και όχι στην ίδια ευθεία.


depoina 29-07-2008 10:03

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 55989)
Η ίδια η vb ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι της κοινωνικής δικτύωσης εισάγωντας τις ομάδες και το ποιο "κοινωνικά δικτυωμένο" προφίλ χρήστη. Το κριτήριο επιλογής του συγκεκριμένου θέματος δεν έχει να κάνει με τη ομοιότητά του με το facebook, αλλά με την πιο απλοϊκή (minimal) σχεδίαση η οποία πιστεύω ότι είναι πιο ξεκούραστη.
Το θέμα μας μέχρι στιγμής είναι τα μικρά γράμματα στα θέματα και οι διαφημίσεις αριστερά;

Το θέμα μας είναι το lay out της σελίδας. Έχει 'μικρύνει' το φόρουμ για να χωρέσουν χίλια δυο επιπλέον στην σελίδα.

Mazda 6 29-07-2008 10:04

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Αυτό το κενό που λέει ο Xavier είναι λίγο αντιαισθητικό. Και τώρα που έχω μεγάλη οθόνη (19''), φαίνεται ακόμη πιο πολύ αυτό το πρόβλημα...

Astrolabos 29-07-2008 11:09

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Τώρα καλύτερα;

Xavier 29-07-2008 12:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
το κενο ειναι μικροτερο αισθητα, πολύ καλύτερα από πριν.

το backcolor στο πλαισιο διαφημίσεων αλλάζει ?

Astrolabos 29-07-2008 12:32

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Αλλάζει, ναι. Θέλετε να υπάρχει χρωματική διαφορά μεταξύ διαφημίσεων και κειμένου ε;

Xavier 29-07-2008 12:37

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
νομίζω καλό θα ήταν. ένα τόνο πιο σκούρο όχι τπτ το έντονο

Insomni@ 29-07-2008 14:00

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Ωραία αλλαγή,λίγο παράξενη στην άρχή αλλά το συνιθίζεις...

Αααα,θέλω στην γρήγορη απάντηση να υπάρχουν εκτός απο emoticons και γραμματοσειρά να φτιάνχω τα γράμματάκια μου..Μην μου δυσκολεύεις την ζωή πσιδί μου...........:amhn:

Και στα νέα μνμ να μην βγαίνει μόνο το δικό μου,που μόλις έκανα..δεν θα απαντήσω στον εαυτό μου... :P

Xavier 29-07-2008 16:30

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
κάτι arcade που είχαμε παλιά τα έχουμε ακόμα?

mousaka+10 29-07-2008 17:45

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο depoina (Μήνυμα 55991)
Το θέμα μας είναι το lay out της σελίδας. Έχει 'μικρύνει' το φόρουμ για να χωρέσουν χίλια δυο επιπλέον στην σελίδα.

:clap::clap:

Που πηγαν τα μεγεθη απο το 4 κ πανω;;Πως θα γραφω τις φετινες 4αρες που θα ριχνουμε;;
Σε κπ φορουμ οι διαφημισεις εμφανιζονται πανω απο το πρωτο ποστ της σελιδας...καλο μ φαινεται.Οι επιλογες να βγουν γτ υπαρχουν κι αλλου.

Astrolabos 29-07-2008 18:01

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Xavier (Μήνυμα 56025)
κάτι arcade που είχαμε παλιά τα έχουμε ακόμα?

Ναι τα έχουμε, θα προσθέσω link
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο mousaka+10 (Μήνυμα 56026)
:clap::clap:

Που πηγαν τα μεγεθη απο το 4 κ πανω;;Πως θα γραφω τις φετινες 4αρες που θα ριχνουμε;;
Σε κπ φορουμ οι διαφημισεις εμφανιζονται πανω απο το πρωτο ποστ της σελιδας...καλο μ φαινεται.Οι επιλογες να βγουν γτ υπαρχουν κι αλλου.

Σε ποιό φόρουμ είναι αυτό;

mousaka+10 29-07-2008 19:10

Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
 
fmgreece.gr


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:31.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0