04-05-2007, 21:24
|
#10 (permalink)
|
|
Ηλεκτρικός Θησέας
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
|
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Χμ, ο σύνδεσμος forum προφανώς δε σε καλύπτεί; Ούτε οι πρόσφατες απαντήσεις που υπάρχουν στη κεντρική; Καλύτερα να το συνεχίσουμε εδώ http://www.world.gr/%CE%A3%CF%87%CE%...5-site-82.html
|
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
|
|
|