(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι...

)
Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα.
Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι?
Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?
