Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 04-05-2007, 20:24   #7 (permalink)
paullina
Desert rose
 
Το avatar του χρήστη paullina
 
Εγγραφή: May 2007
Μηνύματα: 523
paullina is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην paullina
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

(...αχου ..καλε στην εξουσία απάνταγα απο προχθές ,και δεν πήρα χαμπάρι... )



Εντάξει φαίνεται, όσο για το χρωματάκι προσωπικά μου είναι αδιάφορο.Το φόρουμ όμως το θέλω φάτσα-κάρτα για να διεκολύνομαι στις απαντήσεις μου άμεσα.Απο το να ψάχνω -να ψάχνω-να ψάχνω όπως κάνω δυο μέρες τώρα ....θα προτιμούσα να είναι αλλού τα άρθρα.
Οσο για τον σέρν-ερ (σέρβερ πως τον λένε) , ίδέα μου ειναι "η σέρν-εται λιγουλάκι?
Αν όχι , γιατί μου κολλάνε αφόρητα οι σελίδες στο ανοιγμα?
__________________
Ο χρήστης paullina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση