Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 04-05-2007, 20:01   #6 (permalink)
Astrolabos
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Jose Mourinho Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια!
Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Gero-Dhmos Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!
Ε, αν ήταν έτσι δε θα σας ρώταγα;
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon Εμφάνιση μηνυμάτων
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;
Σιμπιζάκι. Θέλεις;
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση