Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Jose Mourinho
Δυστυχως αυτος ειναι!Βεβαια τωρα εχει αρχισει να γινεται δημοκρατικος αλλα πιστευω οτι ετοιμαζει καμια λαμογια! 
|
Μάλλον εσύ θες να γίνεις τροφή για τα ψάρια.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Gero-Dhmos
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό  ! 
|
Ε, αν ήταν έτσι δε θα σας ρώταγα;
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο aitherovamon
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε; 
|
Σιμπιζάκι. Θέλεις;
