Θέμα
:
Νέο (;) στύλ στο World
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
04-05-2007, 19:36
#
4
(
permalink
)
aitherovamon
Viva Fidel!
Εγγραφή: Nov 2005
Περιοχή: Ιωλκός
Μηνύματα: 3.050
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...
βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;
__________________
aitherovamon
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: aitherovamon
Επίσκεφθείτε την ιστοσελίδα του χρήστη aitherovamon!
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη aitherovamon