Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 04-05-2007, 19:36   #4 (permalink)
aitherovamon
Viva Fidel!
 
Το avatar του χρήστη aitherovamon
 
Εγγραφή: Nov 2005
Περιοχή: Ιωλκός
Μηνύματα: 3.050
aitherovamon is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην aitherovamon
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

πολυ σοφιστικε και φιουτσουριστικο φαινεται ,αλλα κατα τα αλλα καλο ειναι...

βγαινει σε κανενα αλλο χρωματακι,εκτος απο μπλε;
__________________
Ο χρήστης aitherovamon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση