Θέμα
:
Νέο (;) στύλ στο World
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
04-05-2007, 19:28
#
2
(
permalink
)
Gero-Dhmos
O arxwn ths montas
Εγγραφή: Apr 2005
Περιοχή: Nea Smurnh
Μηνύματα: 171
Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World
Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...
Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό
!
__________________
Άν δε μπορείς να βρεις λύση σε ένα πρόβλημα, βρες άλλο πρόβλημα...
Gero-Dhmos
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Gero-Dhmos
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη Gero-Dhmos