Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 04-05-2007, 19:28   #2 (permalink)
Gero-Dhmos
O arxwn ths montas
 
Το avatar του χρήστη Gero-Dhmos
 
Εγγραφή: Apr 2005
Περιοχή: Nea Smurnh
Μηνύματα: 171
Gero-Dhmos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Gero-Dhmos
Προεπιλογή Απάντηση: Νέο (;) στύλ στο World

Καλό αν και μας έχει μαμήσει στις αλλαγές...

Ότι θες εσύ,εσύ είσαι το αφεντικό!
__________________
Άν δε μπορείς να βρεις λύση σε ένα πρόβλημα, βρες άλλο πρόβλημα...
Ο χρήστης Gero-Dhmos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση