Θέμα
:
Νέο (;) στύλ στο World
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
04-05-2007, 19:11
#
1
(
permalink
)
Astrolabos
Ηλεκτρικός Θησέας
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Νέο (;) στύλ στο World
Αυτές τις μέρες, ετοίμαζα την νέα εμφάνιση του World.
Σας παραθέτω ένα screenshot από το πώς θα φαίνεται το forum και περιμένω τη γνώμη σας
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Astrolabos
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Astrolabos
Επίσκεφθείτε την ιστοσελίδα του χρήστη Astrolabos!
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη Astrolabos