23-07-2008, 15:49
|
#15 (permalink)
|
|
Φυστίκι Αράπικο
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
|
Απάντηση: Αλλαγές
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο gatoni
ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΝ!!!
|
Σαν τη Σαρρή ένα πράγμα.. 
|
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την σεβόμαστε!!
|
|
|