Ισως να παρατηρήσατε το νέο look της αρχικής το οποίο μας κόστισε 2-3 μέρες downtime στην αρχική και μισή μέρα από το forum(

)
Σε λίγες μέρες - λογικά το σαββατοκύριακο θα προχωρησουμε σε ριζική αναβάθμιση του forum από την 3.6.x έκδοση που είναι τώρα σε 3.7.x.
Οπότε απο τα λίγα αγγλικά σας (

) μπορείτε να καταλάβετε ότι το ΣΚ ίσως να αντιμετωπίσετε κάποιες δυσκολίες στην πρόσβαση ή την περιήγηση στο forum, αλλά πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.
Υ.Γ. Φήμες ότι θα αλλάξει και το θέμα του forum είναι ψευδείς. Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη
Υ.Γ.1 όχι ακόμα τουλάχιστον
