Θέμα
:
Stand up comedy
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
18-04-2008, 23:17
#
5
(
permalink
)
glazar
Νέο Μέλος
Εγγραφή: Jan 2007
Μηνύματα: 221
Απάντηση: Stand up comedy
Ειχε ακουστεί οτι τα ειχαν σπάσει άσχημα, πάντως ήταν πολύ καλό ζευγάρι στην σκηνή (πριν κατι χρόνια κάναν standup comedy στο club 22)
Πολύ καλό νεο
__________________
Αυτή τη δύσκολη ώρα υπάρχει κάτι που μπορεί να σας σώσει... Δύο ταμπλέτες την ημέρα σε ένα ποτήρι νερό είναι αρκετές τέτοιες ώρες...
glazar
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: glazar
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη glazar