Θέμα: Stand up comedy
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 18-04-2008, 23:17   #5 (permalink)
glazar
Νέο Μέλος
 
Το avatar του χρήστη glazar
 
Εγγραφή: Jan 2007
Μηνύματα: 221
glazar is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην glazar
Προεπιλογή Απάντηση: Stand up comedy

Ειχε ακουστεί οτι τα ειχαν σπάσει άσχημα, πάντως ήταν πολύ καλό ζευγάρι στην σκηνή (πριν κατι χρόνια κάναν standup comedy στο club 22)
Πολύ καλό νεο
__________________

Αυτή τη δύσκολη ώρα υπάρχει κάτι που μπορεί να σας σώσει... Δύο ταμπλέτες την ημέρα σε ένα ποτήρι νερό είναι αρκετές τέτοιες ώρες...
Ο χρήστης glazar δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση