18-04-2008, 19:25
|
#3 (permalink)
|
|
Ηλεκτρικός Θησέας
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
|
Απάντηση: Stand up comedy
από ό,τι φαίνεται ναι. Ο Ζαραλίκος στο ραδιόφωνο που τον ακούω πάντως είναι πολύ καλός.
|
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
|
|
|