Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 25-10-2007, 09:49   #1 (permalink)
Panagioths
Brainlagged
 
Το avatar του χρήστη Panagioths
 
Εγγραφή: Mar 2004
Μηνύματα: 996
Panagioths έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Panagioths
Προεπιλογή FORTHnet: Αναβαθμίστηκε στο 1 Gbps η ζεύξη Αθήνας- Θεσσαλονίκης

Η Forthnet, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της, αναβάθμισε τη σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης μέσω της ιδιόκτητης υποδομής της, σε συνολική χωρητικότητα 1 Gbps. Ευχόμαστε η αναβάθμιση αυτή να προσφέρει πρακτικά σε όλους τους συνδρομητές adsl της εταιρείας που βρίσκονται σε περιοχές μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης οπότε και συνδέονται έμμεσα με κάποια bbras από τα 2 μεγάλα αστικά κέντρα.
__________________
Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"
Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"
Ο χρήστης Panagioths δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση