16-10-2007, 02:16
|
#2 (permalink)
|
|
Flamboyant....
Εγγραφή: Jun 2005
Περιοχή: Ίλιον, κάπου στα δυτικά....
Μηνύματα: 1.719
|
Απάντηση: DustBall 4000 Rally 2008 ... και οι προετοιμασίες άρχισαν!
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos
Μια καινούρια πρόκληση έχει ήδη ξεκινήσει για το DustBall 4000, με στόχο την προετοιμασία της πολυτελέστερης, δυναμικότερης, πιο καλοκαιρινής διαδρομής του DustBall 4000 μέχρι σήμερα. Καθώς κυλούν οι μήνες του καλοκαιριού, η Οργανωτική Επιτροπή DustBall 4000 έχει ήδη ξεκινήσει τις προετοιμασίες του Rally 2008! Το Rally 2008 θα συμπεριλάβει και έναν προορισμό έκπληξη, διαφορετικό από τους προηγούμενους. Ένα στοιχείο? Το ερχόμενο DustBall 4000, Rally 2008, θα φτάσει μέχρι μια άλλη ήπειρο!
Το inspection trip, το δοκιμαστικό ταξίδι του DustBall 4000 Rally 2008, ολοκληρώθηκε!
Η παρουσίαση της τελικής διαδρομής θα γίνει τον Σεπτέμβρη 2007 σε κλειστό V.I.P κύκλο και ύστερα θα ανακοινωθεί δημόσια, στο site του DustBall 4000 και με ένα μεγάλο πάρτι.
Περισσότερες πληροφορίες http://www.dustball4000.com
|
Φλωριές. Αν είναι μάγκες να δηλώσουν συμμετοχή στο Gumball 3000. Aλλά που να βρουν τα  τα παλικαράκια....
|
__________________
Κάψιμοοοοοοοοοοοοοοοο

|
|
|