Θέμα
:
Με ρεκόρ έληξε το φετινό φεστιβάλ μπύρας στο Μόναχο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
08-10-2007, 10:57
#
3
(
permalink
)
Insomni@
Φυστίκι Αράπικο
Εγγραφή: Jul 2005
Περιοχή: Στον κόσμο μου...
Μηνύματα: 2.695
Απάντηση: Με ρεκόρ έληξε το φετινό φεστιβάλ μπύρας στο Μόναχο
1 δις ευρώ?Τα οικονομήσανε πάλι....
__________________
Το καλοκαίρι είναι μία ιερή περίοδος...
ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ
να την σεβόμαστε!!
Insomni@
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Insomni@
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη Insomni@