Θέμα
:
Με ρεκόρ έληξε το φετινό φεστιβάλ μπύρας στο Μόναχο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
08-10-2007, 02:07
#
2
(
permalink
)
gatoni
ΠΑΛΙΟΣ,αλήτης κ αμαρτωλός!
Εγγραφή: Jun 2005
Περιοχή: Γαλάτσι city...
Μηνύματα: 3.972
Απάντηση: Με ρεκόρ έληξε το φετινό φεστιβάλ μπύρας στο Μόναχο
Και αν σκεφτείς ότι δεν πήγα το ρεκόρ αποκτάει ακόμη μεγαλύτερη αξία!
__________________
Perceptum quam ludo aliquantulus ball ex senior.
click to show
Μετάφραση: Μάθε μπαλίτσα από τον άρχοντα.
Νίκος Αλέφαντος
gatoni
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: gatoni
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη gatoni