Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 08-10-2007, 01:55   #1 (permalink)
Astrolabos
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Με ρεκόρ έληξε το φετινό φεστιβάλ μπύρας στο Μόναχο

Τελείωσε εχθές Κυριακή το 174ο φεστιβάλ μπύρας του Μονάχου, το “Οκτομπερφεστ”. Στις 16 μέρες που κράτησε το φεστιβάλ, καταναλώθηκαν 6,7 εκατομμύρια λίτρα μπύρας, ξεπερνώντας τη περσινή κατανάλωση κατά 10%. Παρόλη την υψηλή κατανάλωση μπύρας, το σύνολο των επισκεπτών της έκθεσης, 6,2 εκατομμύρια επισκέπτες τίμησαν το φετινό φεστιβάλ, παρουσίασε μείωση σε σχέση με τους περσινούς επισκέπτες. Το γεγονός αυτό ίσως να οφείλεται στο ότι φέτος, η έκθεση κράτησε δύο ημέρες λιγότερο από ότι πέρσι.
Από τα παραλειπόμενα της έκθεσης ήταν η κατάσχεση 220.000 παραδοσιακά ποτήρια μπύρας από τους επισκέπτες που θέλησαν να πάρουν ένα μικρό “σουβενίρ” από την έκθεση, ενώ τα κέρδη από αυτό το φεστιβάλ υπολογίζονται στο ένα δις ευρώ.
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση