Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 05-08-2007, 13:39   #1 (permalink)
Astrolabos
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Έρχονται εκλογές

Και με την ευκαιρία αυτή η "νέα γενιά" των πολιτικών πάει την προεκλογική πρακτική γνωστοποίησης των θέσεών τους στους ψηφοφόρους, ένα βήμα πιο πέρα.
Αυτές τις μέρες στα εισερχόμενα πολλών από εσάς ίσως ήρθε, ίσως να έρθει το παρακάτω e-mail:
Καλημέρα Κώστα!
Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη τοποθέτηση του 'Αρη Σπηλιωτόπουλου, δανεισμένη
από το προσωπικό του site - http://www.e-aris.gr/omilies/ - είναι ιδιαίτερα σημαντική ως προς τις τομές που προτείνει για τον δημόσιο βίο και όχι μόνο.
Εάν συμμερίζεσαι αυτές τις απόψεις, απλά προώθησε το στους φίλους σου.
Περιμένω νέα σου,
Τάσος
Βέβαια ούτε Κώστα σας λένε (αν σας λένε μην ψαρώνετε) αλλά ούτε έχετε κάποιον φίλο Τάσο ο οποίος φιλοτιμήθηκε να σας στείλει e-mail για να σας ειδοποιήσει για τις τομές που προτείνει για τον δημόσιο βίο ο Άρης Σπηλιοτόπουλος. Είναι ένα κλασσικό παράδειγμα διαφημιστικού e-mail, ή αλλιώς spam όπως συνηθίζεται να ονομάζεται.
Ο αντίλογος μπορεί να πει ότι μπορεί να λάβαμε το e-mail αυτό εκ παραδρομής, αλλά τα στοιχεία τα οποία συλλέξαμε μάλλον μαρτυρούν το αντίθετο:
  • Δεν γίνεται να λάβεις e-mail και να σε προσφωνούν Κώστα όταν η διεύθυνση είναι του στύλ andreas@kapoiosite.gr
  • To http://www.e-aris.gr/omilies/ στο e-mail είναι ενεργός σύνδεσμος ο οποίος όμως σαν αναφορά δεν έχει το http://www.e-aris.gr/omilies/ αλλά το http://www.e-mailtracker.net/aris.php το οποίο δημιουργήθηκε την 1η Αυγούστου 2007 και προφανώς χρησιμοποιείται για να μετράει τους επισκέπτες στην σελίδα του κ. Σπηλιόπουλου από το συγκεκριμένο e-mail
Νέα ήθη, νέα έθιμα και όλοι μαζί πρόσω ολοταχώς για τις εκλογές!
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση