Θέμα
:
Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
30-07-2007, 01:17
#
7
(
permalink
)
Slipknot
You know it.
Εγγραφή: Dec 2006
Περιοχή: C:\Universe\Earth\Europe\ Greece\Home\Chair\Me
Μηνύματα: 1.263
Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
Ναι αλλα το κακο ειναι οτι δεν ειναι μονο οι Αμερικανοι που μας θεωρουν πολυ υποβαθμισμενους... Το ιδιο συμβαινει και με κατοικους πολλων Ευρωπαικων χωρων.
__________________
Slipknot
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Slipknot
Εμφάνιση περισσότερων μηνυμάτων του χρήστη Slipknot