Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 30-07-2007, 01:17   #7 (permalink)
Slipknot
You know it.
 
Το avatar του χρήστη Slipknot
 
Εγγραφή: Dec 2006
Περιοχή: C:\Universe\Earth\Europe\ Greece\Home\Chair\Me
Μηνύματα: 1.263
Slipknot is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Slipknot
Προεπιλογή Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν

Ναι αλλα το κακο ειναι οτι δεν ειναι μονο οι Αμερικανοι που μας θεωρουν πολυ υποβαθμισμενους... Το ιδιο συμβαινει και με κατοικους πολλων Ευρωπαικων χωρων.
__________________


Ο χρήστης Slipknot δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση