Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
ναι ρε,οι αμερικανοι δεν ξερουν καν τι υπαρχει στην αλλη πλευρα της "λιμνης" που αποκαλουν τον ατλαντικο ωκεναο...Λες και δεν θυμασαι το βιντεακι που ειχε ανεβει εδω για τη βλακεια των αμερικανων..και σιγα τωρα μην κατσω να σκασω για το τι λενε οι αμερικανοι για μας...
|