Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 30-07-2007, 01:14   #6 (permalink)
aitherovamon
Viva Fidel!
 
Το avatar του χρήστη aitherovamon
 
Εγγραφή: Nov 2005
Περιοχή: Ιωλκός
Μηνύματα: 3.050
aitherovamon is on a distinguished road
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην aitherovamon
Προεπιλογή Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν

ναι ρε,οι αμερικανοι δεν ξερουν καν τι υπαρχει στην αλλη πλευρα της "λιμνης" που αποκαλουν τον ατλαντικο ωκεναο...Λες και δεν θυμασαι το βιντεακι που ειχε ανεβει εδω για τη βλακεια των αμερικανων..και σιγα τωρα μην κατσω να σκασω για το τι λενε οι αμερικανοι για μας...
__________________
Ο χρήστης aitherovamon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση