28-07-2007, 21:35
|
#3 (permalink)
|
|
Ηλεκτρικός Θησέας
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
|
Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
Το ίδιο ακριβώς μπορεί να λένε και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι για εμάς, οπότε δε σε τιμεί που το λές.
|
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
|
|
|