Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 28-07-2007, 21:03   #1 (permalink)
Astrolabos
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη Astrolabos
 
Εγγραφή: Mar 2004
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 5.826
Astrolabos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Astrolabos
Προεπιλογή Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν

Η ευχέρια πρόσβασης στο διαδίκτυο μπορεί να θεωρηθεί πλεόν σαν ένα δείκτης ευημερίας μιας κοινωνίας. Στη Σουηδία η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πάρα πολύ φθηνή, ενώ στο Καζακστάν τα πράγματα μπορεί να θεωρηθούν μάλλον ζοφερά.
Σε αυτή τη χώρα όπου ο μηνιαίος μισθός ανέρχεται περίπου στα 300 € (292 € για να είμαστε ακριβείς) η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω απλής αναλογικής γραμμής κοστίζει 82 €, το 28% του μέσου μισθού δηλαδή.
Αν κάποιος σκέφτει να προχωρήσει στην εγκατάσταση ευρυζωνικής σύνδεσης adsl με διαθέσιμο εύρος 1,5 Mbps θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 2,458 € το μήνα, δηλαδή το 841% του μηνιαίου μισθού στο Καζακστάν. Η σύνδεση των 6 Mbps, κοστίζει 16,144 € (!!!)
__________________
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - Ισοκράτης,436 π.Χ-338 π.Χ
Ο χρήστης Astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση