WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Τέχνες & Γράμματα (http://www.world.gr/forum/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%93%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/)
-   -   Δικά σας! (http://www.world.gr/forum/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%93%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%94%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CE%B1%CF%82-132.html)

Panagioths 15-04-2007 18:28

Απάντηση: Δικά σας!
 
Είστε πολύύύύύύύύύ κακοίίίίίίίίίί :cry:

Κασσάνδρα 15-04-2007 18:45

Απάντηση: Δικά σας!
 
Ο Θεός συγχωρεί, κάποιοι άλλοι όχι... ;p

Κασσάνδρα 22-04-2007 22:58

Απάντηση: Δικά σας!
 
Μπορεί να μην είναι δικό μου, αλλά μ' άρεσε όταν το διάβασα:

Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα
μετά ο Θεος είπε "Γεννηθήτω το φώς"
Πάλι δεν υπήρχε τίποτα
Αλλά όλοι μπορούσαν να το δούν

aitherovamon 15-05-2007 04:08

Απάντηση: Δικά σας!
 
το εχετε ακουσει σε πολλες μορφες και παραλλαγες ,αλλα σας εγγυουμαι οτι εγω εχω το copyright Και οτι μου το κλεψαν πολλοι μετα την πρωτη δικια μου διατυπωση.

"Ζησε σημερα τη ζωη σου,γιατι αυριο μπορει να μην την εχεις"

MaDa 15-05-2007 12:30

Απάντηση: Δικά σας!
 
" Ότι δεν εισπράτεις... τοκίζεται!!! " και δεν μιλάω για μόνο για χρήματα... αλλά κυρίως για συναισθήματα!!!


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:32.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0