![]() |
Απάντηση: Δικά σας!
Είστε πολύύύύύύύύύ κακοίίίίίίίίίί :cry:
|
Απάντηση: Δικά σας!
Ο Θεός συγχωρεί, κάποιοι άλλοι όχι... ;p
|
Απάντηση: Δικά σας!
Μπορεί να μην είναι δικό μου, αλλά μ' άρεσε όταν το διάβασα:
Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα μετά ο Θεος είπε "Γεννηθήτω το φώς" Πάλι δεν υπήρχε τίποτα Αλλά όλοι μπορούσαν να το δούν |
Απάντηση: Δικά σας!
το εχετε ακουσει σε πολλες μορφες και παραλλαγες ,αλλα σας εγγυουμαι οτι εγω εχω το copyright Και οτι μου το κλεψαν πολλοι μετα την πρωτη δικια μου διατυπωση.
"Ζησε σημερα τη ζωη σου,γιατι αυριο μπορει να μην την εχεις" |
Απάντηση: Δικά σας!
" Ότι δεν εισπράτεις... τοκίζεται!!! " και δεν μιλάω για μόνο για χρήματα... αλλά κυρίως για συναισθήματα!!!
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:32. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin