![]() |
Δικά σας!
Μοιραστειτε μαζι μας κατι που γραψατε για οποιονδηποτε λογο...
|
Απάντηση: Δικά σας!
ΖΩΗ σημαίνει να "ρουφάω" την κάθε στιγμή και να νιώθω με όλη μου την ψυχή τις ομορφιές της που υπάρχουν παντού και πάντα. ΖΩΗ σημαίνει να βουτάω στη θάλασσα και να νιώθω ένα μ' αυτήν, να κοιτάω τον ήλιο που βασιλεύει και να νιώθω ότι, μαζί με τα σύννεφα, βάφομαι και εγώ με το κόκκινό του χρώμα. ΖΩΗ σημαίνει να κοιτώ τα άστρα και να μην προσπαθώ να τα μετρήσω γιατί κάθε τι πεπερασμένο χάνει σε γοητεία. ΖΩΗ σημαίνει να μη μ 'ενδιαφέρει τι σκέφτονται ή λένε οι άλλοι για μένα, αλλά πώς μπορούμε όλοι μαζί να περάσουμε αξέχαστα τον κοινό μας χρόνο. ΖΩΗ σημαίνει να νιώθω με κάθε κύτταρο του κορμιού μου την αγκαλιά ενός ανθρώπου.
Δεν είναι ρομαντισμός αυτά, είναι η ΖΩΗ... για μένα. Δε με ενδιαφέρει τι υπήρχε πριν ή τι θα υπάρξει μετά. ΖΩ για το τώρα και το θέλω όσο πιο όμορφο γίνεται. |
Απάντηση: Δικά σας!
Παράθεση:
|
Απάντηση: Δικά σας!
Όσοι πιστεύουν πως τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία είναι επειδή δεν ξέρουν που να ψωνίσουν!
|
Απάντηση: Δικά σας!
Παράθεση:
|
Απάντηση: Δικά σας!
Βασικά του Καπουτζίδη είναι,το είχε πει κάποιος από τους ήρωες του Παρά πέντε σε κάποιο από τα πρώτα επεισόδια.
|
Απάντηση: Δικά σας!
Αααα εγώ νόμιζα πως γράφουμε αυτά που υιοθετούμε και πορευόμαστε στην ζωή μας!! Σόόόόρρυ :P
|
Απάντηση: Δικά σας!
Δεν το σώζεις... ;p
|
Απάντηση: Δικά σας!
Προσπαθώ όμως, δεν μετράει;; :P
|
Απάντηση: Δικά σας!
Φτηνό άλλοθι η προσπάθεια σε ανεπιτυχείς εκβάσεις και ανύπαρκτα αποτελέσματα... :hehe:
|
Απάντηση: Δικά σας!
Είστε πολύύύύύύύύύ κακοίίίίίίίίίί :cry:
|
Απάντηση: Δικά σας!
Ο Θεός συγχωρεί, κάποιοι άλλοι όχι... ;p
|
Απάντηση: Δικά σας!
Μπορεί να μην είναι δικό μου, αλλά μ' άρεσε όταν το διάβασα:
Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα μετά ο Θεος είπε "Γεννηθήτω το φώς" Πάλι δεν υπήρχε τίποτα Αλλά όλοι μπορούσαν να το δούν |
Απάντηση: Δικά σας!
το εχετε ακουσει σε πολλες μορφες και παραλλαγες ,αλλα σας εγγυουμαι οτι εγω εχω το copyright Και οτι μου το κλεψαν πολλοι μετα την πρωτη δικια μου διατυπωση.
"Ζησε σημερα τη ζωη σου,γιατι αυριο μπορει να μην την εχεις" |
Απάντηση: Δικά σας!
" Ότι δεν εισπράτεις... τοκίζεται!!! " και δεν μιλάω για μόνο για χρήματα... αλλά κυρίως για συναισθήματα!!!
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:32. |
WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin