WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Τέχνες & Γράμματα (http://www.world.gr/forum/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%93%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/)
-   -   Δικά σας! (http://www.world.gr/forum/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%93%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%94%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CE%B1%CF%82-132.html)

depoina 05-04-2007 21:28

Δικά σας!
 
Μοιραστειτε μαζι μας κατι που γραψατε για οποιονδηποτε λογο...

Κασσάνδρα 12-04-2007 10:51

Απάντηση: Δικά σας!
 
ΖΩΗ σημαίνει να "ρουφάω" την κάθε στιγμή και να νιώθω με όλη μου την ψυχή τις ομορφιές της που υπάρχουν παντού και πάντα. ΖΩΗ σημαίνει να βουτάω στη θάλασσα και να νιώθω ένα μ' αυτήν, να κοιτάω τον ήλιο που βασιλεύει και να νιώθω ότι, μαζί με τα σύννεφα, βάφομαι και εγώ με το κόκκινό του χρώμα. ΖΩΗ σημαίνει να κοιτώ τα άστρα και να μην προσπαθώ να τα μετρήσω γιατί κάθε τι πεπερασμένο χάνει σε γοητεία. ΖΩΗ σημαίνει να μη μ 'ενδιαφέρει τι σκέφτονται ή λένε οι άλλοι για μένα, αλλά πώς μπορούμε όλοι μαζί να περάσουμε αξέχαστα τον κοινό μας χρόνο. ΖΩΗ σημαίνει να νιώθω με κάθε κύτταρο του κορμιού μου την αγκαλιά ενός ανθρώπου.
Δεν είναι ρομαντισμός αυτά, είναι η ΖΩΗ... για μένα.
Δε με ενδιαφέρει τι υπήρχε πριν ή τι θα υπάρξει μετά. ΖΩ για το τώρα και το θέλω όσο πιο όμορφο γίνεται.

gatoni 14-04-2007 21:13

Απάντηση: Δικά σας!
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο depoina (Μήνυμα 560)
Μοιραστειτε μαζι μας κατι που γραψατε για οποιονδηποτε λογο...

Έγραψα ένα σημείωμα στο ψυγείο: "Μάνα πάρε ψωμί για τοστ" :P :P :P

Panagioths 15-04-2007 02:24

Απάντηση: Δικά σας!
 
Όσοι πιστεύουν πως τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία είναι επειδή δεν ξέρουν που να ψωνίσουν!

Κασσάνδρα 15-04-2007 17:15

Απάντηση: Δικά σας!
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Panagioths (Μήνυμα 2808)
Όσοι πιστεύουν πως τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία είναι επειδή δεν ξέρουν που να ψωνίσουν!

Εεεεεε, δεν είναι δικό σου αυτό!!!!!!! Το έχω σε μαγνητάκι στο ψυγείο μου και αποκλείω το ενδεχόμενο να το έχεις παράγει εσύ!!! :armed:

gatoni 15-04-2007 17:29

Απάντηση: Δικά σας!
 
Βασικά του Καπουτζίδη είναι,το είχε πει κάποιος από τους ήρωες του Παρά πέντε σε κάποιο από τα πρώτα επεισόδια.

Panagioths 15-04-2007 17:56

Απάντηση: Δικά σας!
 
Αααα εγώ νόμιζα πως γράφουμε αυτά που υιοθετούμε και πορευόμαστε στην ζωή μας!! Σόόόόρρυ :P

Κασσάνδρα 15-04-2007 18:00

Απάντηση: Δικά σας!
 
Δεν το σώζεις... ;p

Panagioths 15-04-2007 18:15

Απάντηση: Δικά σας!
 
Προσπαθώ όμως, δεν μετράει;; :P

Κασσάνδρα 15-04-2007 18:25

Απάντηση: Δικά σας!
 
Φτηνό άλλοθι η προσπάθεια σε ανεπιτυχείς εκβάσεις και ανύπαρκτα αποτελέσματα... :hehe:

Panagioths 15-04-2007 18:28

Απάντηση: Δικά σας!
 
Είστε πολύύύύύύύύύ κακοίίίίίίίίίί :cry:

Κασσάνδρα 15-04-2007 18:45

Απάντηση: Δικά σας!
 
Ο Θεός συγχωρεί, κάποιοι άλλοι όχι... ;p

Κασσάνδρα 22-04-2007 22:58

Απάντηση: Δικά σας!
 
Μπορεί να μην είναι δικό μου, αλλά μ' άρεσε όταν το διάβασα:

Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα
μετά ο Θεος είπε "Γεννηθήτω το φώς"
Πάλι δεν υπήρχε τίποτα
Αλλά όλοι μπορούσαν να το δούν

aitherovamon 15-05-2007 04:08

Απάντηση: Δικά σας!
 
το εχετε ακουσει σε πολλες μορφες και παραλλαγες ,αλλα σας εγγυουμαι οτι εγω εχω το copyright Και οτι μου το κλεψαν πολλοι μετα την πρωτη δικια μου διατυπωση.

"Ζησε σημερα τη ζωη σου,γιατι αυριο μπορει να μην την εχεις"

MaDa 15-05-2007 12:30

Απάντηση: Δικά σας!
 
" Ότι δεν εισπράτεις... τοκίζεται!!! " και δεν μιλάω για μόνο για χρήματα... αλλά κυρίως για συναισθήματα!!!


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:32.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0