WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Internet (http://www.world.gr/forum/internet/)
-   -   Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν (http://www.world.gr/forum/internet/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%9A%CE%B1%CE%B6%CE%B1%CE%BA%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BD-1676.html)

Astrolabos 28-07-2007 21:03

Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
Η ευχέρια πρόσβασης στο διαδίκτυο μπορεί να θεωρηθεί πλεόν σαν ένα δείκτης ευημερίας μιας κοινωνίας. Στη Σουηδία η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πάρα πολύ φθηνή, ενώ στο Καζακστάν τα πράγματα μπορεί να θεωρηθούν μάλλον ζοφερά.
Σε αυτή τη χώρα όπου ο μηνιαίος μισθός ανέρχεται περίπου στα 300 € (292 € για να είμαστε ακριβείς) η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω απλής αναλογικής γραμμής κοστίζει 82 €, το 28% του μέσου μισθού δηλαδή.
Αν κάποιος σκέφτει να προχωρήσει στην εγκατάσταση ευρυζωνικής σύνδεσης adsl με διαθέσιμο εύρος 1,5 Mbps θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 2,458 € το μήνα, δηλαδή το 841% του μηνιαίου μισθού στο Καζακστάν. Η σύνδεση των 6 Mbps, κοστίζει 16,144 € (!!!)

aitherovamon 28-07-2007 21:20

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
ναι,αλλα μιλαμε και για το καζακσταν και οχι καμια ευρωπαικη χωρα...
ασε που ετσι κι αλλιως δεν το χρειαζονται αυτοι εκει πανω...
αφου οι περισσοτεροι ουτε που ξερουν αγγλικα...

Astrolabos 28-07-2007 21:35

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
Το ίδιο ακριβώς μπορεί να λένε και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι για εμάς, οπότε δε σε τιμεί που το λές.

Proedr@s 29-07-2007 23:56

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
Σόρρυ παίδες αλλα στο καζακστάν παίζει να μην ξέρουν τί είναι ADSL - ευρυζωνικότητα . Επίσης ελάχιστοι έχουν pc εκεί .

Astrolabos 30-07-2007 00:03

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
Αυτό ακριβώς πιστεύουν και οι Αμερικάνοι για εμάς:P

aitherovamon 30-07-2007 01:14

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
ναι ρε,οι αμερικανοι δεν ξερουν καν τι υπαρχει στην αλλη πλευρα της "λιμνης" που αποκαλουν τον ατλαντικο ωκεναο...Λες και δεν θυμασαι το βιντεακι που ειχε ανεβει εδω για τη βλακεια των αμερικανων..και σιγα τωρα μην κατσω να σκασω για το τι λενε οι αμερικανοι για μας...

Slipknot 30-07-2007 01:17

Απάντηση: Προσβασή στο διαδίκτυο στο Καζακστάν
 
Ναι αλλα το κακο ειναι οτι δεν ειναι μονο οι Αμερικανοι που μας θεωρουν πολυ υποβαθμισμενους... Το ιδιο συμβαινει και με κατοικους πολλων Ευρωπαικων χωρων.


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:19.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0