WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Internet (http://www.world.gr/forum/internet/)
-   -   «Απαράδεκτη» η εξυπηρέτηση από τους παρόχους συνδέσεων Internet (http://www.world.gr/forum/internet/%C2%AB%CE%91%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B7%C2%BB-%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%8C%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%AD%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-internet-4101.html)

depoina 13-12-2007 12:56

«Απαράδεκτη» η εξυπηρέτηση από τους παρόχους συνδέσεων Internet
 
H διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα αυξάνεται, ωστόσο το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης των πολιτών από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών είναι σήμερα «απαράδεκτο», δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Ο κ. Αλεξανδρίδης σημείωσε ότι υπάρχει ανάγκη να αρχίσει ένας διάλογος όλων των φορέων με:
-Σύσταση ομάδας εργασίας για την οριοθέτηση αρμοδιοτήτων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων του δημοσίου.
-Καταγραφή από την ΕΕΤΤ συγκριτικών δεικτών ποιότητας.
-Δημιουργία Κώδικα Δεοντολογίας και Συμπεριφοράς των παρόχων.
-Σύσταση Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών
-Ενημερωτική καμπάνια εντός του 2008 για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή.

Στην ημερίδα μίλησε και ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της χώρας στον τομέα των νέων τεχνολογιών, υπογραμμίζοντας ότι η διείσδυση της ευρυζωνικότητας παρουσίασε αύξηση το 2007 κατά 85% σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Ο υπουργός απέδωσε το γεγονός αυτό στον ΟΤΕ και τους εναλλακτικούς παρόχους, στους επιχειρηματίες, αλλά και στην ΕΕΤΤ, που με τις παρεμβάσεις της συνέβαλε στη σωστή λειτουργία του ανταγωνισμού και της αγοράς.

Επισήμανε ότι οι νέες τεχνολογίες και ειδικότερα ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών είναι ένας από τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη κινητικότητα και μπορούν να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας, δημιουργώντας, παράλληλα, νέες θέσεις εργασίας.

Προσερχόμενος ο υπουργός Μεταφορών στην Ημερίδα συνδικαλιστές του ΟΤΕ φώναζαν μέσα και έξω από την αίθουσα συνθήματα όπως :«Κάτω τα χέρια από τον ΟΤΕ», «ΟΤΕ-ΔΕΗ-Ολυμπιακή είναι περιουσία ελληνική» και «Ρυθμίστε τους απορρυθμιστές». (in.gr)


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:33.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0