WORLD.gr

WORLD.gr (http://www.world.gr/forum/)
-   Σχετικά με το World.gr (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/)
-   -   Αλλαγές (http://www.world.gr/forum/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-world-gr/%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-7629.html)

Astrolabos 17-07-2008 23:06

Αλλαγές
 
Ισως να παρατηρήσατε το νέο look της αρχικής το οποίο μας κόστισε 2-3 μέρες downtime στην αρχική και μισή μέρα από το forum(:P)
Σε λίγες μέρες - λογικά το σαββατοκύριακο θα προχωρησουμε σε ριζική αναβάθμιση του forum από την 3.6.x έκδοση που είναι τώρα σε 3.7.x.
Οπότε απο τα λίγα αγγλικά σας (:P) μπορείτε να καταλάβετε ότι το ΣΚ ίσως να αντιμετωπίσετε κάποιες δυσκολίες στην πρόσβαση ή την περιήγηση στο forum, αλλά πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

Υ.Γ. Φήμες ότι θα αλλάξει και το θέμα του forum είναι ψευδείς. Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη
Υ.Γ.1 όχι ακόμα τουλάχιστον;D

mousaka+10 18-07-2008 18:10

Απάντηση: Αλλαγές
 
Αλλα πρεπει να αλλαξουν...ετσι για να μην ξεχνιομαστε!:P

Astrolabos 18-07-2008 18:13

Απάντηση: Αλλαγές
 
Περιμένουμε προτάσεις Πατέρα πάνω στο αισθητικό κομμάτι:P

mousaka+10 18-07-2008 19:02

Απάντηση: Αλλαγές
 


Δν το χει και πολυ αυτο το πραγμα...:P

Neacel 20-07-2008 15:09

Απάντηση: Αλλαγές
 
Oλα πρέπει να αλλάξουν. Και πρώτα πρέπει να αλλάξει το ιδιοκτησιακο καθεστώς. Αστρολάβε πούλα....


http://assets.in.gr/dGenesis/assets/...o/903789_b.jpg

Astrolabos 21-07-2008 02:13

Απάντηση: Αλλαγές
 
Απλώσαμε τις σκαλωσιές όπως πολλοί ίσως να παρατηρήσατε. Για να προλάβω γκρίνιες, όποιος θέλει να δεί τα νέα θέματα πάει Βοηθήματα -> Σημερινά Μηνύματα.
Αύριο βγάζουμε τη σούβλα και σουβλίζουμε το forum. Καληνύχτα;D

Insomni@ 21-07-2008 09:22

Απάντηση: Αλλαγές
 
Με βόλευε πιο πολύ το παλιό σύστημα..Αλλά ας είναι!!Αφού το φόρουμ είναι εδώ..;D

greekfansws 21-07-2008 13:14

Απάντηση: Αλλαγές
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 55628)
Απλώσαμε τις σκαλωσιές όπως πολλοί ίσως να παρατηρήσατε. Για να προλάβω γκρίνιες, όποιος θέλει να δεί τα νέα θέματα πάει Βοηθήματα -> Σημερινά Μηνύματα.
Αύριο βγάζουμε τη σούβλα και σουβλίζουμε το forum. Καληνύχτα;D

μοτεράκια έχουμε; θα περάσω το πρωί να ανάψουμε κάρβουνα ;p

Astrolabos 21-07-2008 13:16

Απάντηση: Αλλαγές
 
Νωρίς το θυμήθηκες. Το ψήσαμε το αρνί:P

depoina 21-07-2008 13:44

Απάντηση: Αλλαγές
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Astrolabos (Μήνυμα 55645)
Νωρίς το θυμήθηκες. Το ψήσαμε το αρνί:P

Και είναι και καλοψημένο ;D


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:55.

WORLD.gr Copyright ©2004 - 2026 | Powered by vBulletin


Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0